Kiera dan Louis

Amboi, amboi, amboi! Kemain dieorang ni claim bilik ofis ni jadi tempat lepak dan tempat bermain! Siap boleh bukak laci main barang-barang dalam laci, ishk2...

Yang si adik suka cakar dan tidur atas kerusi Suami Terchenta. Si abang pulak pilih port lepak terbaik - atas iPad mommy ðŸ˜‘ Padahal dah belikan tilam empuk untuk dia tidur, dia tak pakai langsung. Louis, Louis! Gomol perut boroi tu baru tau!

Sebenarnya dieorang berdua nak teman aku blogging kot. Masalahnya kejap-kejap lalu-lalang depan keyboard laptop! 😂 Camane la mommy nak blogging dengan aman? 

26 comments:

  1. yg terguling2 mcm penari hindustan tu...dia ingat comel sgt ke smpi rasa mcm nak kena geget? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia mintak kena picit perut gebu tu kot ðŸĪĢ

      Delete
  2. geramnyaaaa hahahhah MZ suka kucing cuma tak bela kucing jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kucing2 ni memang menghiburkan tapi nak bela boleh tahan jugak komitmen beli makanan kibbles, wet food, pasir dieorg. Belum lagi masuk kena hantar vet, hantar grooming etc.

      Delete
  3. amboi2..bukan main lagi yg 2 ekor anak bulus ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang! Noty 2 ekor ni siap cakar2 kerusi bapak & selongkar laci mommy hehe

      Delete
  4. Nah..kelakuan kayak ini nih yang kadang bikin kangen kucing"ku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tiada kucing di rumah, bosan rasa hidup bila anak-anak ke sekolah.

      Delete
  5. Montel ye dedua...gerammmm!
    Depa nak suruh mommy tulis pasal depa la tu ahak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya kot PH. Si Louis tu memang dah montel sejak azali, yg si Kiera pulak dah makin berisi hehe

      Delete
  6. amboi terguling guling dia.geram tengok nak gomol

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak2 selalu cakap kenapa kucing kita rosak mommy, sbb dia suka terguling kaki 4-4 ke atas 😂

      Delete
  7. Dia nak tolong menaip sama tu.. kikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau boleh menaip boleh buatkan blog utk dieorg buat curhat haha

      Delete
  8. Nasib jauh dari SA..kalau dekat memang dah kena peluk dan gomol ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha takpe kita gomol Louis & Kiera bagi pihak 😆

      Delete
  9. Dua2 nak interframe dalam blog mummy..hehehehe

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Gerammm! Rasa nak picit2 je dieorg ni ðŸĪŠ

      Delete
  11. Hahahahahaha, kalo auntie ada di sana, dah habiiis lah Louis dan Kiera auntie uyel-uyel perut kalian tuh 😍😍😍😂

    Tapi memang kucing nih tak suka tempat berbulu rasanya kak. Saya pun beli tempat tidur mereka ada bulu2 halus. Tak nak mereka tidur di situ . Tetep maunya di tempat tidur anak2 saya atau di lantai 😂. Terkadang di sofa ruang keluarga. Krn sofa saya tak berbulu. Tapi habiiiis mereka cakar itu sofa. Dah laah nak ganti baru pun percuma, nanti akan di cakar lagi hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh patutlah Louis tak suka tilamnya tu. Dia lagi suka tidur atas paperbag, lantai atau meja 😅 Asalkan tak cakar sofa mommy, biarlah dia dan Kiera tidur di mana2 mereka suka hahaha!

      Delete
  12. Replies
    1. Haaa saya pun gerammm je tengok perangai dieorg berdua ni hehe

      Delete
  13. Replies
    1. Terlebih manja sampai naik lemak kadang2 hihi

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .