Ini bukan alasan remeh-temeh. Ini ialah hakikat kehidupan.

Kehidupan itu ialah kehidupan saya. Sejak kebelakangan ni, saya memang seboks. Dari pagi hingga petang, saya cuma bangun dari tempat saya untuk buat air / pergi toilet / solat / makan. Saya tak ada masa sembang2, borak2, hahaha sana-sini. Stress adalah di tahap yang membahayakan. Jadi, petang2 saya akan pergi ke gym.

Apa? Kamu tak percaya? *Pembaca blog korek2 telinga & mata membaca ayat terakhir saya*

Memang benar. Saya tak tipu. Semenjak dua-menjak ni, saya memang kaki gym. Saya pergi gym 2-3 kali seminggu. Ini ialah percubaan untuk menyihatkan minda dan badan. Saya jugak ada seorang personal trainer untuk mendera melatih saya bersukan dengan selamat & efektif. Hahaha. Ini ialah hadiah kepada diri-sendiri kerana berjaya melepasi tempoh 6 bulan percubaan dalam kerja saya sekarang. Hasilnya, saya pulang ke rumah dengan badan yang sakit tetapi hati yang gumbira. Mungkin saya sebenarnya seorang yang sadis.

Secara pendeknya, kehidupan yang ultra-stress, mendorong saya pergi ke gym. Seterusnya, saya pulang rumah dengan badan yang sakit dan penat. Lalu, saya pun tido awal dan terus tak pedulikan blog saya lagi. Huhu.

Anyway, lusa saya akan travelling ke Kuantan lagi selama 4 hari. Saya akan balik ke KL hari Jumaat. Suami Terchenta gumbira tak terkata. Sebab tak ada orang yang akan membebel bila dia cuma habiskan masa buat programming pagi, petang, siang & malam *lariiiii!*

Saya tak de apa-apa lagi nak di 'bla-bla'. Boleh balik blog masing-masing. G'nite!

No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .