Pantai Tanjung Batu

Ni gambar tikam belakang #throwback masa balik kampung bulan lepas. Hometown aku ni pantainya cantik sangat dan bila cuaca panas terik air lautnya jernih. Masa hari kejadian, mula-mula ingatkan setakat nak ambik gambar pantai yang cantik tup-tup dah turun ke gigi air bermain air laut yang jernih. Rindunya nak balik kampung lagi (raya ni tak balik sana sebab tahun ni giliran balik ke rumah mertua di Samarahan).

Pantai Tanjung Batu
Subhanallah... dah lama tak tengok pantai Tanjung Batu secantik ni.

19 Comments

  1. Cantiknya.. lama juga tak ke pantai piknik.. jomm kita piknik..

    ReplyDelete
  2. weii cantekkk nyaaa!!! Psst b4 kita piknik kat desaru... moh kita piknik kat KL dulu hehehe

    ReplyDelete
  3. Cantiknya kak laut akak ni. Rindu pergi pantai cantik begini. Jernih betul airnyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang cantik laut kat tempat akak tu. Tu yg selalu rindu nak balik ke kampung.

      Delete
  4. sronok dpt ke pantai...last ke pantai thn 2020

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok. kalau weekend ramai jugak yang datang berkelah.

      Delete
  5. 'tikam belakang' la pulak?

    hahahaha

    ReplyDelete
  6. suka buleh berjalan2 di pinggiran pantai...cuma nak mandi tu tak berani la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantai ni memang cantik, kalau pagi2 atau petang2 berjalan sambil menikmati angin pantai memang tenang je. Tapi kalau nak mandi sini bahaya sebab ada buaya.

      Delete
  7. wah bestnya pegang buih ombak. rindu pula nak bercuti di pantai

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kat KL ni kena pergi luar KL baru jumpa pantai huhu

      Delete
  8. Alaaaaa...terus rasa nak mandi laut plak...lama x mandi laut ni...

    ReplyDelete
  9. laut yg tak tercemar memang cantik!!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .