Biasanya orang pakai minyak rambut lepas cuci dan keringkan rambut. Tapi minyak ni pulak pakai sebelum cuci rambut. Baunya wangi dan sedikit berangin bila diurut di kulit kepala. Aku dan anak-anak pakai ni sebab kulit kepala selalu gatal-gatal. Lepas pakai memang kurang masalah gatal-gatal kepala tu.

Minyak ni aku beli dekat Watsons. Harga RM10.50 tapi kongsi pakai 3 orang sebab cuma perlu pakai 2 kali seminggu. 

10 Comments

  1. Eh sama kita pakai.. kita pakai sebelum dan semasa rambut basah Karni.. wangi gilerr..dah sekarang asyik keje nak cuci rambut hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo.. betul jugak kan. mmg wangi giler minyak ni pastu berangin pulak tu. best pakai ni

      Delete
  2. wahh jimat shampoo wangii ni leh pakai 3 org sekali., hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni minyak rambut Wak, mmg jimat kongsi 3 org :)

      Delete
  3. Sama minyak rambut kita :D
    Suka sgt baunya yang wangi tu 😍

    ReplyDelete
  4. Eh..,ni la yg SA pakai jugak...best...cuma sejak SA potong rambut rebonding and rambut asal SA skrg ni...bahagian bawah tu wavy2 and curly2 besar...hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke. Macamana boleh jadi camtu pulak? haha

      Delete
  5. Menarik jugak untuk dicuba minyak ni, nak cari untuk masalah rambut gugur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu tak silap ada jugak utk masalah rambut gugur. Boleh cari dekat Watsons kak Ujie :)

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .