Syukur selalu. Walaupun belum lagi cecah ribu-ribu mahupun juta-juta klik, tapi ni masih lagi dikira ada progress. Dari 6 klik, ke 15 klik, lepas tu 58 klik dan sekarang ni 100 klik. Apatah lagi baru je memulakan balik perjalanan blog ni selepas bertahun-tahun menyepi.

Semoga bulan-bulan dan tahun-tahun mendatang blog coffeebreakwithme.com ni akan terus maju jaya setanding blogger-blogger lain yang dah berjaya macam Kak Retna dan Sislin.com. Terima kasih atas kunjungan korang semua ye!

Nota kaki: Rindu dengan domain carneyz.com tapi dah kena hijack dan malas nak layan hijacker tu.



8 Comments

  1. Tahniah! Semoga terus maju dlm dunia blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Masih lagi merangkak dalam dunia blogging ni. Tahniah jugak kepada blogger berjaya macam Abam Kie :)

      Delete
  2. Tahniah, Carneyz! Semoga terus sukses dalam dunia blogging. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Nur :) seronok dapat berkenalan dengan kawan2 baru kat dunia blogging ni kan.

      Delete
  3. tahniah!! semoga terus sukses...keep on blogging...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih nohas. masih lagi cuba baiki kelemahan penulisan. Terima kasih selalu singgah dan bagi komen ye :)

      Delete
  4. Tahniah Karni.. jangan putus asa, teruskan menulis dan berkongsi okay.. kita dulu pun sama juga.. cuba kalau tak aktif, sama je kita dua hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, skrg ni sislin dah jadi idola saya. Tgh berazam nak cecah pageview macam sislin skrg.

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .